poniedziałek, 3 lutego 2014

Hejo :) Powrót w wielkim stylu !!!!!!!!!!

Powracam :P Silna , lepsza i odważniejsza :P   :3
 Dzisiejszy post będzie o moim nagrywaniu w studio :P To opowiem troszkę :P
Moja BFF Załatwiła mi nagrywanie w prawdziwym studio , takie zajęcia '' Nagraj swój głos '' To w ramach Ferii :P
Nagrałam sobie piosenkę '' Rzeka marzeń '' Nawet dobrze mi wyszło :P Jeżeli macie ochotę  dokładniej mnie posłuchać zapraszam na mojego  ASKA , a tym czasem mam wam 2 zdjęcia z tego dnia :P

PS : Zapraszam na moją stronę : Kina .

Przed studiem :P

 W Studio :*

Mam Nadzieję , że się podobało :P

A tu linki do Video na asku jak śpiewam :P

1.Piosenka When i'm Gone :P
2.Hallelijah po polsu
3.Stay - Rihanny :P
4.Sabotaż - Honey :* :3
5.Nie patrze w dół :P

4 komentarze:

  1. wow pięknie śpiewasz :D
    sabotaż honey najlepszy ^^

    zapraszam serdecznie-----> http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia mało osób bierze śpiewanie na poważnie gratuluję głosu
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    OBSERWUJE I CZEKAM NA REWANŻ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpiew to moje Hobby , śpiew to moja pasja , śpiew to moje życie , śpiew to całą ja :3 ....

      Usuń