sobota, 8 lutego 2014

Koniec stał się Początkiem ....

Właśnie skończyło się moje nagrywanie w studio . Ferie też już dobiegają końcowi . ( U mnie tak )
Nagrałam już dwie piosenki . Pierwsza to " Rzeka marzeń " a druga to " Anna Kendrick - Cips ( '' When I'm Gone '') lecz jestem tylko z jednej zadowolona , oczywiście , że z drugiej :P
 Pewnie nie długo ja usłyszycie :) ( Mam taką nadzieję ) Najpierw muszę zmontować filmik i takie tam ....  Mam Tu dla was 2 zdjęcia z tego dnia :P Tym razem przed studiem robione .... A właśnie co do tego Tytułu mojego Posta " Koniec stał się Początkiem " Mam na myśli to , że teraz na asku prawie każdy chciałby żebym śpiewała , to jest dla mnie naprawdę ważne , że lubicie mnie słuchać i chcecie więcej i więcej tych Filmików :p Za to Dziękuję każdej Osobie .... Mam  nadzieję , ze post się podoba .... Zapraszam do zaobserwowania mnie tu na blogu , na asku i na stronie na FB :p






1 komentarz:

  1. Też bym chciała nagrywać w studiu, ale niestety, nie umiem śpiewać.
    Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog możesz zaobserwować, a z pewnością się odwdzięczę. + W pasku bocznym znajdziesz rozdanie.
    pinkk-rainbow.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń