czwartek, 23 stycznia 2014

Dzień ze mną :)

Hejo :) Ostatnio Miałam zawalisty dzień :P .  Było zajefajnie :) Mam trochę zdjęć z lekcji biologi :)
I chciałam wam opowiedzieć , jak było i co było :
No Trochę tego dużo ale ok   . Ostatnio moja BFF miała urodzinki :) przyniosła dużo cukierków :) i ciągle je jedliśmy to na fizyce pan ciągle nam uwagę zwracał ,  bo  śmiałyśmy sie z tekstu , że gucio do buzi mi wszedł Hahhaha Bo jadłyśmy cukierki '' GUCIO '' HAHA Potem zaczęło się na biologi z Anią I Wiką Zaczęłyśmy sobie robić zdjęcia . I Pan ciągle gadał o lekcji a my tylko z Wiką słuchałyśmy Damiana Skoczka ,  A potem Zjadły mi Lizaka Ale i tak było fajnie . Pod  koniec lekcji pan zaczął chodzić po klasie i sprawdzać notatkę a my z dziewczynami nie pisałyśmy wgl no i jak pan sprawdzał to my szybko podbiegłyśmy do osób które miały notatki zabraliśmy im zeszyty i jak pan sprawdzał dałyśmy ,  a pan do nas jedynki bo to nie wasze zeszyty . Sprawdzał jak jest podpisany zeszyt . Nie udało nam się oszukać Ale to nic ,  A potem na Polaku zostałam na tle klasy wyróżniona z mojego zgłaszania się itp , za aktywność hah a na wf Z dziewczynami wepchałyśmy kolego do babskiej toalety ,  a potem same wylądowałyśmy w męskiej i to cały mój dzionek .... Mam Nadzieję , ze się nie nudziliście :) A tu mam zdjęcia :) :* 









A tu dziewczyny malowały mi w zeszycie 69 :)


















A tu Na Polskim <3 






1 komentarz:

  1. świetne zdjęcia 'prosto z lekcji'

    http://liwia-liwiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń