środa, 15 stycznia 2014

Hiiiiiii !!!!!!

Hejo :) Co tam U was słychać ???? U mnie raczej po staremu . Ale Ostatnio miałam doła :) Takie tam Mini drobnostki :) Chciałabym was przeprosić , bo nie mam czasu aby cokolwiek pisać . Mam dużo do nauki . A całe ferie tak samo , bo dla mojej baby z Angola zachciało się nas nauczyć całej tabelki słów i każe nam to wkuć w trakcie ferie , bo od razu po feriach kartka :( No cóż powaliło babę :) Jutro Może będą zdjęcia z moimi koleżankami , bo Byłyśmy w Suwalskiej Plazie i Miałyśmy beke z Nas samych :) Hah A tym czasem .... Zdjęcia , które zrobiłam niedawno :)




10 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) Współczuje tych słówek ....

    Obserwuję i licze na rewanż :)
    Proszę, kliknij w banner SHEINSIDE na moim blogu.
    Dla Ciebie to chwila, a dla mnie wiele znaczy.
    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Też zaobserwuję .... Jeszcze raz Dziękuje :)

      Usuń
  3. Znam ten ból nauki słówek na angielski :C dla mnie to jest męczarnia nic innego niestety :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Tam mogę się nauczyć , ale nie w ferie . Ja nawet do książki nie zaglądnę . W ferie jest tylko czas na odpoczynek i na zabawę , a nie na naukę :)

      Usuń
  4. Ładne zdjęcia :)
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak, to daj znać :)
    http://paznokcie-mojehobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam lubię angielski i nie sprawia mi on trudności ale życzę ci powodzenia !
    Fajne zdjęcia ;)
    Buziaki ! <3 Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Mi angielski tez nie sprawia trudności , ale komu się chce uczyć w ferie tylu słówek :)

      Usuń
  6. Dziękuje :) Jasne , że zaobserwuje <3

    OdpowiedzUsuń